10.08.2010

I have been tagged!

This post is going to be in Turkish because I have been tagged by Oyku.
Bu blogu yazma fikri sevgili Oyku'den gelmisti, bugun beni mimlemis bende onun sorularini cevapliyorum:

1) Lakabın var mı, varsa nedir?
Lakabim yok ama ismimin kisaltilmisi olan Tayyi'yi kullanir bazi arkadaslarim.

2) Son zamanlarda diline dolanan şarkı?
Jar of Hearts- Christina Perri. Cok guzel bir sarki, kizimla arada bagira cagira soyluyoruz...

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
Yeni aldigim Prismlere bayildim, asik oldum.  O kadar guzellerki hangi rengin ustune sursen yeni bir renk cikiyor...


4) En son izlediğin film/okuduğun kitap?
Bu gece Outsourced diye komik bir film izledik.Kitap: The Ginger Tree by Oswald Wynd'i okudum. 


5) Son zamanlarda en çok özlediğin?
Canim annem ve babam, tabii ki cok cok sevdigim arkadaslarim Caneyim, Tans ve Ecelomiyomu ozledim..


6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Bilmem, hic unlu biri olma hayalim olmadi galiba... 


7) Yarın sabahki ilk planın?
Gunduz gozuyle yeni oje surup, resmini cekip bloga koyacagim:) Saka bir yana herhalde annemle telefonda konusma gunumuz oldugundan cayimi yapip onunla sohbet edecegim...

8) En sevdiğin huyun?
Her zaman dakik olmam. Bazen kizsam da kendim yine de seviyorum bu huyumu...

9) Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
Valla Oyku jeoloji demis ama bende o taslarin hayaliyle 3 sene Maden muhendisligi okuyup sonra gordugum tek tasin komur olmasindan dolayi o meslekten kacisim var... Aslen ogretmenim ama bilgisayarda analiz yapiyorum. Ogretmenligi cok sevsem de yeni alanimda da mutluyum...


10) Okurken zevk aldığın 3 blog?
Takip ettigim butun bloglari okumayi seviyorum. Ben cok yazamasam da yazanlari takip ediyorum...



Tesekkurler Oyku! 
Galiba benim de simdi birilerini taglemem gerekiyor ama benim izleyicilerimin cogu Oyku'nun takipcileri o yuzden simdilik kimseyi mimlemiyorum, izleyici sayim soyle bir 50'yi bulsun secicem aranizdan sanslilari ona gore:)



2 comments:

  1. Haha, maden mi okudun? Komur de elmasa donmuyor mu boyle uzuuuun yillar sonra?

    ReplyDelete
  2. Okudum valla 50 erkek 5 kizdik biz, 4'u bitirdi ben 3. siniftan terk. Sonra 1 sene Ingiliz Dili ve Edebiyati, 3 sene Ingilizce ogretmenligi ve diplama:-) bu arada Maden okurken Rus Dili ve Italyan dilini de kazanip gitmemisligim var. Yani benim oss maceralarimi ne sen sor ne ben anlatiyim:) Bu arada adresini bana maillersen en kisa surede yollarim senin prismleri. Mavi olani araniyorum bulamadim ama yarin yine bakicam, bulduklarimi da en kisa surede yazacagim bloga...

    ReplyDelete